![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgVfMOIWnQcL2bjJW6kbaQgztzdxYZB1YSNlbIdSBux1NiHqTylGEoPg36J15mWhiyTd2IUqkBhf9MioGM5Naj75ofOibQudifm1_QdyeV_Cs_17SWFB36AImlSioSy-fVCJKoanLt0coE9/s200/emo.jpg)
Hoxe empezamos a construír un emocionómetro.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiZCS16Z2i4I_YwrayahHTqIFFSt0TTuLQ7JOpGdRNvVAqWQhYzb1HKLDIuyJBW-Y_8xgfuAiMbI4iGIVhpFudS4IuqWtU-BSauPcOAdiRpXyKI0ug13NYuSQ1X6ja-1ktTwWHQdfnoqlGq/s320/emo+equip.jpg)
Cada equipo tiña asignada unha das emocións básicas. En cada unha delas había de indicar situacións nas que se aprecia esa emoción con maior ou menor intensidade. E había que sinalar as respostas motoras ou glandulares que ordena o noso cerebro cando percibe na situación aspectos que acaban desencadeando a emoción estudada. Xa estiveramos facendo previamente exercicios nos que tiñamos que expresar corporalmente alegría, tristeza, ira, medo, tensión ou calma ...
Aínda queda moito sobre o que reflexionar para coñecer o noso corpo, o noso cerebro e o mundo das emocións, para saber recoñecelas, reconducilas e convivir con todas elas.
A profesora María deixounos preparados varios xogos, exercicios e información sobre os aspectos que traballamos na clase e sobre os que podedes ir afondando: